ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში
შეფასების კრიტერიუმები | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ |
აქტიურად მონაწილეობს საგაკვეთილო პრპცესში | | | | | | | | | |
უსმენს სხვებს | | | | | | | | | |
უზიარებს აზრს და ინფორმაციას სხვებს | | | | | | | | | |
ცდილობს დაეხმაროს ჯგუფის წევრს | | | | | | | | | |
საკითხის განხილვისას არის ლაკონური | | | | | | | | | |
შეუძლია არგუმენტირებული მსჯელობა, წერა, თხრობა | | | | | | | | | |
გააზრებულად იყენებს სასწავლო რესურსებს | | | | | | | | | |
ფლობს ისტ ტექნოლოგიებს(მათ შორის word, power point,web2.0) | | | | | | | | | |
იცავს დროის ლიმიტს | | | | | | | | | |
არის კორექტული, მართავს ემოციებს, არ უხეშობს | | | | | | | | | |
მოსწავლე ფასდება 10-ბალიანი სისტემით.
დადებითი შეფასებათითოეული კრიტერიუმისა არის ,,1“, უარყოფითის -,,0“.