ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში
| შეფასების კრიტერიუმები | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ | მოსწ |
| აქტიურად მონაწილეობს საგაკვეთილო პრპცესში | | | | | | | | | |
| უსმენს სხვებს | | | | | | | | | |
| უზიარებს აზრს და ინფორმაციას სხვებს | | | | | | | | | |
| ცდილობს დაეხმაროს ჯგუფის წევრს | | | | | | | | | |
| საკითხის განხილვისას არის ლაკონური | | | | | | | | | |
| შეუძლია არგუმენტირებული მსჯელობა, წერა, თხრობა | | | | | | | | | |
| გააზრებულად იყენებს სასწავლო რესურსებს | | | | | | | | | |
| ფლობს ისტ ტექნოლოგიებს(მათ შორის word, power point,web2.0) | | | | | | | | | |
| იცავს დროის ლიმიტს | | | | | | | | | |
| არის კორექტული, მართავს ემოციებს, არ უხეშობს | | | | | | | | | |
მოსწავლე ფასდება 10-ბალიანი სისტემით.
დადებითი შეფასებათითოეული კრიტერიუმისა არის ,,1“, უარყოფითის -,,0“.